Zambak-12 evet çok iyi anlıyorum ben de tam 29. Haftamda yaşadım çünkü. Aynı hızda sürekli kısalmıyor içinizi ferah tutun. Ben 34. Haftama geldim. 5 haftadır evdeyim yatıyorum. Evet çok kısıtlandım, hiçbir işimi yapamıyorum ama bugünümüze şükür. Benim doktorum da 36’ları görsek iyi diyor. Olduğum yerde yeni doğan yoğun bakımlar yeterli değil 36 ve üzerini alıyor. İnşallah hiç gerek kalmaz. Zamanını bekler bebişler. Dua edelim bol bol. Zaman bir şekilde geçiyor, geçecek. Stres yapmadan iyi düşünmeye çalışın 💖