Merhaba arkadaşlar. Bebeğim pazartesi sabahı 2895 kg doğdu bugün hastaneden çıktık 170 gr eksi ile hemşire beğenmedi dr temkin istedi bu çok mu büyük bir gram kaybı ben ilk bebeğimde yaşamadığım için bilmiyorum. Mama takviyesi yapsam mı? Hiç değilse geceleri hem rahat uyur hemde toparlanır fikirlerinize ihtiyacım var