Alegria 3 yıl sonra kendiliğinden olmuştu. Çok üzgünüm… Şimdi Allah bilir bir daha ne zaman hamile kalırım. Çok zor, benim de kalbim duracakmış gibi hiss ediyorum😓
Salihanurrr Alegria başın sağolsun canım ama böyle karamsar olup kötü düşünme. Benimde düşüğüm oldu geçen yıl kalbi durmuştu 7-8 haftalıktı. O psikolojiyi çok iyi bilirim. Ama geçecek emin ol. Tekrar kalacaksın en kısa zamanda hamile Allah a güven dua et 🤲🏻