Yusufunannesi_ gurbetcikizii beeeen 👶🏻 yumurtlama günüm 8 Ağustos olarak görünüyor, yarından itibaren ovulasyon testi yapmaya başlayacağım, bu ay bütün hormon testlerimi yaptırdım hiçbir sorun yok bakalım artık bu aya kısmet
Talihkusu6666 gurbetcikizii Bugun adet oldum 3-4. gün basliyacagim ovulasyon testlerine ❤️🥹 bir kimyasal gecirdim simdi bide böyle deneyim bu ay
Deletedmom_787 gurbetcikizii 28 temmuzda regl oldum 1 ağustosta ovulasyon testine başladım telefondaki uygulama 11 ağustos yumurtlama gösteriyor ama ne kadar doğru bilemem ama testte henüz pik görmedim bu ay ilk kez deneyeceğiz inşallah allah nasip eder ♥️😘🙏🏻
anneyim01 gurbetcikizii Bendeeeeeeee Bendeee Bendeeeee ☺️✋🏻 7 si yumurtlama 21 adet sabırsızlıkla bekliyorum Allahım herkzlere versin içinde de bana da 🌸🤲🏻 Şans dileyelim Dua edelim Hayırlı Sonçlar alalım İnş Kızceler🌷
meryys gurbetcikizii Kürtaj sonrası 2. Adetimi bekliyorum ondan sonra düşünüyorum 4 gün kaldı gözüküyor adete 🥹
Mariam1 gurbetcikizii bende ama benim yumrtlama çoktan geçti regl 28 biti 30 pik gördüm 31 çatlama oldu