Yarın 32 olacağım, ikiz 🥰
30 dan sonra zorlanmaya başladım, her şey yolunda gidiyor şimdilik max 6 haftam var. Bir sorun olmazsa 38 e kadar tutmayı düşünüyor doktor bakalım🙏🏻
31 de 1810 41 cm, 1834 42 cm di. Yarın kontrol ve nst var 2 kg olurlar inş diye umuyorum🙏🏻 sağlıklı olsunlar kilo felan önemli değilde hayatımda hiç çocuk tutmadım bir de iki tane az ele avuca gelseler hiç fena olmaz bir de kuvöz muhabbeti var tabi 🥲artık hayırlısı