Denizdeniz6776 Arkadaşlar kürtaj sonrası ne zaman hamile kalınabilir ve daha kolay hamile kalınabilir diye bişey okumuştum ne kadar doğru acaba
Dln25-25 Denizdeniz6776 evet canım ben mart ayında kürtaj oldum mayıs ta tekrar hamile oldugumu ögrendim stres yapma
Rose_07 Denizdeniz6776 ben bunu 3 doktora sordum. Biri 2 ay sonra kalabilirsin dedi biri 6 ay bekletiyoruz dedi. Biri de o senin psikolojine bağlı dedi istersen ilk ay kalırsın dedi. Üçüde kadın doğum doktoru :) sonuç iki ay bekledim 3. Ay kendisi olmadı 4 . Ay hamile kaldım.
YyyyYasemin Denizdeniz6776 ocakta kürtaj oldum mayısta öğrendim Allah nasip ettikten sonra her türlü olur bi kere nasip etmiş bi kez daha eder inşallah stres yapmayın❤️
meryys Denizdeniz6776 Takip edeyim bende konuyu Haziranda kürtaj oldum 1 adet oldum 2.yi bekliyorum şimdi ağustosta tatile gidip ondan sonra tekrar düşünüyorum denemeyi
imcakir ben 1 ay korundum sonraki ay kalmadım bir sonraki aya kaldım. doktor en az 2 regl gör demişti belki vücut hazır değildi 2 regl görmüş oldum yine
erikarpuz Denizdeniz6776 ilk kürtajımdan sonra ilk denememde hamile kalmıştım ama ikinci kürtajımdan sonra 10 ay hamile kalamadım benim için değişti açıkçası