busratn 21.haftada rutin kontrolde farkedildi serviks kısalığı yani hep 33-35 lerdeydi ama 20lere düşmüş birden. İlaçla durduralım dedik 17 oldu. Ben hüngür hüngür ağlıyorum, doktor hazırlık yapıp beni ameliyata alana kadar 1 cm acılma oldu, hunilesme de vardı… Dikiş atıldı, ben ayildim, her şeye hazır olun, suyunu patlatmamaya çalıştık ama dikişe dayandı çocuk dedi ve korku dolu süreç başladı. Asla ayağa kalkmadigim, yemek yerken bile uzandigim. Soğuk kış aylarında soğuk su ile yikandigim günler geçti gitti ve şükürler olsun ki 37+2 de doğurdum 🥰 hedefimiz hep kısa surelerdi.. işte 28 olsun da bir, aman 30… Hadi 32, diren 34 💪🏻 35-36 ve 37+0 da dikiş alındı.
İkinci gebeligimde önlem amaçlı serklaj yapıldı, son iki haftadır full istirahatteyim ve 29lu haftalara geldim ama tansiyon vs zorluyor, dualarınıza talibim 🤲🏻