Kızlar bebeğim daha erken gelmezse 14 Ağustos’ta sezeryan olacağım sütüm gelmezse diye çok korkuyorum çevrem 2-3 gün gelmez mecbur mama verirsin diyolar daha önceki doğumum normaldi hemen gelmişti acaba diyorum doğuma 3-4 gün kala göğsümü sağmayamı başlasam bişey olur mu ???