İk sefer detaylıya giriyorum ikinsindede mide olması gerekenden daha küçük diyor genetik olabilir sadece amniyo sentez ile bakılabilen bişey genetik hastalıklar başka türlü bilenemez diyor internetten bakıyorum birsürü sıkıntılı şey yazıyor çok kötü hissediyorum 1 saat sonra tekrar bakacak belki midesinin boş olduğu zamana denk gelmiş olabiliriz de diyor tekrar aynı olursa hoca bakacak 3 hafta sonra tekrar bakacak bebeğimden vazgeçmek istemiyorum hareketlerini hissediyorum hıçkırıklarını hissediyorum