Bugün devlette kontrolüm vardi ilk gittiğimde ikiz denildi bugün tek bebek tek kese görüldü ondan öncede özele gitmistim orda da iki kese gozukmüstu şok oldum hatta doktor buraya ikiz gebelik diye giren doktoru azarlicam dedi hataya yer verilmesin diye iki doktor bakti