Merhaba kızlar 28 temmuzda regl oldum 1 ağustosta ovulasyon testine başladım bugün yaptığım testte nerdeyse 2. Çizgi hiç gözükmüyor bile takvime göre verimli döneme bugün girdim akıntımda başladı neden bugünkü testte çizgi silikleşti bilginiz var mı ? https://hizliresim.com/h9sebme