kartanesi_63 20. Haftadayım bu bir kaç gündür kalp atışlarını duyamıyorum bebeğide hissetmiyorum korkmaya başladım😔
Mym kartanesi_63 Canım bu zamana kadar nasıl duyuyordunki kalp atışlarını merak ettim🙄Ama hareketlerine gelice çok normal zaten zaman geçtikce hissedeceksin her gün😊
MerveNural kartanesi_63 öncelikle kalp atisi diye duydugun seyin ne oldugunu çok merak ettim. 20. Hafta da bebek zaten sürekli hissedilmez ara da bir bi kac gunde bir olur neye bu evham??
Yalinn8 kartanesi_63 canim o kalp atisi dedigin bebegin diil senin atar damarin olabilir onu da ara ara hissedersin, bulundugun haftada da hareketlerini her gun hissetmeyebilirsin normal, 2-3 gun hic hissetmezsen gidip bi gotun ama😉
kartanesi_63 Mym ay kuruntu yaptım sanırım🤦🏼♀️ Ama geceleri bazen uyandığımda hissediyorum kalp atışlarını kaç gündür olmayınca korktum☺️ Bi de ağır soğuk aldım ondan korku düştü içime diye düşünüyorum
Mym kartanesi_63 Yani bilmiyorum canım☺Ben bile 28+2 haftalığım hala kalp atışı nasıl hissedilir hiç bişey bilmiyorum😂Belkide bebeğin hıçkırıklarını sanıyorda olabilirsin
kartanesi_63 Yalinn8 ay olabilir ben onu kalp atışı sandım hep ve eşim de dokununca bazen hissediyodu çok garip 🙈 ilk hamilelik olunca herşeyi irdelemeye başladım. Bu hafta doktora görünme zamanımız. bi bakalım doktorumuz ne diyecek☺️ Bi de yorumları okuyunca evham yaptığımı düşündüm
Yalinn8 kartanesi_63 evet benim de ilk olur tabi evham da olur endise de olur normal, yasadikca daha net anliyosun, sen de zaman ilerledikce daha ayirt edebiliyor olucaksin😉
Tatlisanne Canım kalp dediğin bebeği besleyen damar kalp altısını duyman imkansız gibi bişey 🙂 ayrıca korkma bence o haftalarda bazen dediğin gibi olabiliyor hareketleri çünkü o haftada hareketlerini daha yeni yeni hissetmeye başlamışsındır muhakkak korkma bence içini ferah tut Allahın izniyle bişey olmaz tatlı biseyler yiyip içip soluna yatıp bekle bakalım hareket eder büyük bir ihtimal 🙂🤗