Kbragers benim biraz yükselmişti ama 2 olmuştu galiba. Serbest t4 te düşmüştü. Endokrinolojiye gitmiştim. Çok önemli değil ilaca gerek yok. Takipte gerekmiyor dedi. Sanırım bunun çok önemli olduğu nokta ilk üç ay çünkü bebek ilk üç ay bu hormonu salgılayamıyor ve anneden kullanması gerek. Sonra artık kendi salgıladığı için düşün veya yüksek olması aşırı etkileyecek bir şey olmuyor. Yinede bence sizfe direk dahiliyeye veya endokrinolojiye bir randevu alın. Hamilelikte ilaçları güvenle kullanılıyor.