gokcenugz Merhaba bugün itibariyle 5+3 teyim. Kasık ağrılarım oluyor ara ara normal mi, yaşayan var mı ya da oldu mu?
evosu gokcenugz bende de oluyor normal sanırım başka belirtileriniz var mı ? Mide bulantısı göğüs şişliği gibi ?
cizgilidefter gokcenugz bende de durum aynı. Sancı geliyor vücudumu uyuşturuyor gidiyor. Hatta kendimi bir an acıdan uyuyor halde buluyorum. Göğüslerimde de hassasiyet ve biraz büyüme var
gul_55m Yerleşiyor normal kendinizi fazla yormayın uzanın ayaklarınızın altına yastık koyun bol bol dinlenin doktora gittiğinizde söyleyin sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏻