Kızlar 8 de yatisim yapıldı ignemi oldum kan uyuşmazlığı 38 haftadan sonra doğum gerçekleşmezse tekrardan olacağımi söyledi gece kanamm oldu kırmızıdan pembeye döndü doktorum bir sıkıntı olmaz zedelenme olmuştur orda birikmiştr 2 güne normale dönersin dedi ve kan sulandırıcı iğnesini alamadım ağrım var uzanıyorum kızlar bu süreçi nasıl atlatacam bilmiyorum 27 aylık kızım var tekim kayınvalidem vardı gitti annemi alacaktım 2 3 günlüğüne erkek kardeşim sağolsun o konuya girmek dahi istemiyorum sizin kanamanz ne zaman durdu 😔