Ay kızlar evham yaptım bu bebe iki gündür çok az hareket ediyor yada hiç etmiyor :( dün sabah taklalar atan yavruşum birden durdu duruş o duruş. Normalde sağıma yada soluma yattığımda başlardı tekmelemeye ama şuan tık yok. Dün 1 önceki günden kalan tavuk sote yapmıştım onu ısıtıp yedim tadı kötü değildi ama tavuk diye de korktum biraz acaba bir sıkıntı olur mu zarar vermemişimdir oğluma değil mi 🥺 Acile de son zamanlarda o kadar çok gidip geldim ki artık eşim evhamlısın diyor diye ona da götür beni acile demek istemiyorum