Yagamin Kızlar ilk üç aylık dönemimde hiçbir gebelik belirtisi yaşamadım. Ne mide bulantısı vardı ne de başka bir şey. Şu an 17+1 haftalığım ve midem bulanıyor, yemek yesem istifra ediyorum falan. Böyle bir deneyimi olan var mı ve ne yapmalıyım?