Evvet kızlarr sonunda çantamı hazırladım sayılır bi iki eksiğim dışında 🥰 Sizlerde hem bakın fikir olur hemde eksiğim varsa hatırlatırsınız 🤝
Öncelikle kendim için koyduklarım
2 tane pijama takımı 3 tane tülbent
3 tane emzirme atleti 3 tane kilot. Not sütyen koymadım atlet yeterli oluyor 😂
Bir tane örme yelek
3 çorap artı bir patik.
Terlik, depend daha sonra koyacağım. Ha birde korse koydum ama ilk günden kullanır mıyım bilemedim 🙈
Bebeğim için
Hemşireye vereceğim kıyafeti ayrı paketledim içinde bir hastane çıkışı bezi battaniyesi dahil.
Onun haricinde
2 takım hepsinin zıbını battaniyesi eldiveni ayrı olacak şekilde koydum
Bir tane de tulum koydum yine battaniyesi zıbınıyla beraber.
10 tane bez bir paket ıslak mendil, 4 tane ağız mendili.
3 tane yelek takımlarına özel renkte 🥰
Bir tane kalın battaniye
Refakatçi içinde bu defa devlet hastanesinde yapacağım için bir tane çarşaf koydum ne olur olmaz temiz olmaz diye. Havlu, kağıt havlu koydum.
Daha koymadıklarım ise : terlik, depend, kahve, emzik, hurma, bunları da alıp koyacağım inşallah.
Benim hastane çantam böyle ilkine göre sadece bir takım fazla koydum o da hem hastane uzak hem belki bi ihtimal 2 gece yatarım diye. 🐒 Sizce nasıl umarım eksik birşey yoktur dur unutmamışımdır 🌸🙈