Tarama testleri bir oran verir kesin sonuç vermez , fetal dna bunların arasında en yüksek güvenirliği
Olan testtir ama maalesef ücreti yüksek , bebeğiniz Öncelikle sadece size ait kimse sonuç ne olursa olsun elinizden zorla alamaz , kimi doktor tavsiye verir kimisi ona da karışmaz , ama ben testleri yapılması gerektiğini düşünüyorum çünkü Allah korusun bebeğin bir hastalığı varsa ilçe hastanesinde değil de fakülte de doğum yaparsınız , ona göre bir ekip girecektir doğumunuza ya da yeni doğan yoğun bakımı olan bir hastanede doğum yaparsınız , doğumdan sonrası için hızlı hareket etmek adına ne gibi tedaviler var araştırmaya fırsanız olur ona göre aksiyon alırsınız , bir çok aile yeni bebekle birlikte zaten bir değişim yaşıyor hayatında, bir de özel bebek olduğu zaman depresyon lohusa derken bebeğinin hastalığını kabul edip tedavisi geç kalanlar oluyor , yanlış anlamayın size yazmıyorum genel olarak anlatmak istedim