Kuzeyinannesiiii Merhaba arkadaslar 8 martta bebek icin kuvet filesi falan geliyor ondan alipta memnun kalan var mi heosi ayni olmuyormu? Ebebekte 150 tl gordum burda toplam kuvet kova tas falan 40 tlye geliyor
Yasemincifci Kuzeyinannesiiii burdakide cok uygunmuş canım onu beğnemezsen gittigidiyordanda ben set şeklinde aldım lağzımlığıda içinde 64 küsüre aldım indirimdeyken gayette iyi sert plastik onlarada bakabilirsin indirime giribce
MasaaL Kuzeyinannesiiii ayy canım git al kullan ne olacak. bende 12,50 tlye aldım. Hepsi standart oluyor bildiğim kadarı iLe. 150 tlye ne gerek war 😂
Elifbekir Bnde almayı düşünüyorum yetistsrm çünkü hepsi aynı cnm farki yok çokta kullanmıyor sun zaten
Rrraaaiiinnn Bim e gelecek küvetin gideri olacak mı bilen var mı önceden alan acaba gideri olmayan bebek kuvetlerinde sorun yaşar miyiz acaba
Kudretfigenn Bende jokerden indirimden aldım 20 tl ye benzeşe o kadar çok para vermeye gerek YÖK ki evinde yokmu kova Maşrapa vs ben evdekileri kullanacam takım aldıktan sonra ikinci kova Maşrapa vs nereye koyayım ben ? Evdedd şaklama alanını düşünmek gerekli diye düşünüyorum. Bimdeki katalogu görseydim önceden BİM’den de alabilirdim gayet mantıklı 👍🏻😉
Haticemin Kuzeyinannesiiii moralim bozuldu 😠 ben civilden 70 e tamamlamıştım geleceni bilsem almazdım