hiraasya merhaba ben orada doğum yaptım 8. Aya kadar özele gittim en son ay oraya gittim yiğit beyle tanıştım çok iyi bir doktordu normal doğum yaptım doğum yaparken odalar tek kişilik zaten servis odaları da iki kişilik ama genelde tek kalıyorlar çok dolu olmuyor doktorum süperdi çok ilgiliydi hemşireler de şansıma çok iyiydi hepsi ilgiliydi sagllsunlar hersey mukemmeledi