QueenBahar_ Alyaismom bence kız 2 kızımda kesem yuvarlaktı ama gönülden geçeni Rabbim kucağına nasip etsin
Alyaismom AslanEge teşekkürler🌸 bir prensesim var bu 2.hamileliğim ve çok merak ediyorum bakalım ne çıkacak 😊
AslanEge Alyaismom İnşallah gönlünüzden geçen neyse o olsun 🫶 Kesesi şekilli olan erkek çıkıyor yuvarlak olan kız ama yine de bizimki sadece tahmin
Alyaismom AslanEge evet kızımında böyle yuvarlaktı bakalım nasip kısmet Allah hangisini uygun gördüyse 🌸
gncarlermrt  kızlar benimkini de tahmin eder misiniz lütfennn ❤️🥳🙏