Bugün itibariyle 36 haftalık hamileyim. Ve hep özele gittim. Ama doktorumun istediği kan idrar tahlillerini hep devlette yaptırmıştım. Ve sağlık ocağında da kaydım var. Sadece devlet hastanesinde muane olmadım. Devlet Hastanesi’ne de bu perşembe randevu aldım sizce bana bakarlar mı ? Bu soru çok kafama takılıyor bilgisi olan yazabilir mi ? Doğum yaptırırlar mı kafamda deli sorular 🤦♀️