oyku297 momyays ben 4+3 ile gitmiştim beta artışım iyi olduğu için 3 hafta sonra gel dedi. Herhalde hem keseyi hem bebeği görmek için. O yüzden daha hiç gitmedim doktora
gokcenugz momyays cuma günü gideceğim. Hemşireyim fazla kurcaladığım için çok erken öğrendim gebeliğimi 😅 3 kez üst üste beta bakıldı 21,86 ve 310 geldi 2 gün arayla. Cuma günü 12 gün geçmiş olacak adetimin üzerinden. Bakalım keseyi görürüz inşallah
yucellirem momyays Muhtemelen bir hafta daha sonra çağırır. Benim 5+5te çok net kese gözüktü 6+2de kalbini dinledik😊
momyays @yucellirem 3 gün sonra görüşelim dedi ama 5+5 olucam acaba 6.haftaya girdikten sonra mı gitsem, her muayene ekstra para bilemedim. 3 gün sonra gidersem muhtemelen kalp atısı icin tekrar yakın tarihte cagıracak
gunes1992 Ozgeliz Ay muadit oldugunuzda bana da bakar mksınız? 25.02.1992ben 08.02.1991eşim Döngüm 32 gün son adet tarihimn ilk günü 26 haziran ama doktorum geç döllenme olabilir dedi.
tkrk momyays 5+5 burdayım 2.hamileliğim 2 hafta sonra ilk defa ultrasona gideceğim ☺️ daha çok minik diye gitmedim. İlk oğlumda gözükmemişti dış gebe diyip korkutmuştu cahil doktor oysaki şu an 6 yaşında ☺️ çok şükür 2 hafta sonra görmeyı umuyorum o yüzden
momyays @Ozgeliz dogum tarihim:28.08.1995 Esimin dogum tarihi:13.06.1994 Son adet:28 haziran 2025 Döngüm 31-32 günde bir