bsrdmlpnr ay canım benim benim de down sendromu riski çıktığında senle konuşmuştuk hatırlıyorum cok yardımcı olmustun bana manevi olarak. Ben de fetal dna ile bebeğimle ilgili müjdemi almıştım. Suan 28+3 olduk benim de git gide yaklasıyor. Zaman ne cabuk gecmıs bak sen almıssın bıle yavrucuğunu koynuna cok sukur 🙏🏽😍❤️ İnşallah hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı. Cok da güzel anlatmışsın dogumu ben de cok korkmaya basladım yaklastıkca ama suan senınkını okuyunca rahatladım biraz bizim de senin gibi güzel geçer inşallah. Sağlıkla büyüt bebeğini 😊