LaydQueen01 Hanımlar ben 31 haftalık hamileyim ve şuan kasıklarıma inanılmaz derecede sancı giriyor acaba normal mi
tahamommy LaydQueen01 evet normal bende kasıklarımda ağrı var diyince onlar normal şeyler bizim için demişti doktor 😅
Mavro O zaman normal benimde öyle makat gelisli olduğu için ayaklarını sürekli vuruyor. Bunun için dün kontrole gittim her şey yolunda dedi. Aklında soru işareti kalmasın dersen doktoruna bir gözük
LaydQueen01 Mavro inşaallah bebeğim döner ya çünkü vajinal doğum istiyorum tabiki bebeğe bağlı hayırlısı🤲🏻🤲🏻