3koalaannesii dunyamyavrularim12 2 kızım var Yüsra Lina🤍İkra Liya Eylül Sare güzelmiş.Umay,Asel,Sahra,Hira,aklıma bu isimler geldi.💝
Anneoldum2 dunyamyavrularim12 doğduğu anda hangi isim yakışırsa öyle karar verin çok zorlanıyorsanız bende baya zorlanıyorum isimde haftayada doğum var 😃
aybalasmom dunyamyavrularim12 ayy ablam da kızı olursa Eylül sare istiyor. Çok çok güzel bi isim😍😍 kesinlikle Eylül Sare🫶💖
BurcuMusti3107 dunyamyavrularim12 yanlış anlamazsanız neden hep iki isim tercih ediyorsunuz yani bir kaç senedir doğum yapan hemen hemen herkes hep iki isim koyuyor bende tek işimden yanayım o yüzden sare
Onu_beklerken dunyamyavrularim12 Nur olan isimler koymayın derler. Bir de neden iki isim. Bence Masal güzel