İlk algomed hastanesinde muayene oluyprdum Osman Çakar ve hiç memnun kalmadım muayene 2 dk sürüyordu ultrason falan şimdi 5 Ocak devlet hastanesine gidiyorum iyiki Mert ali karataşla karşılaştım ilgi ve alakası mükemmel aklınızda tek bi soru bile bırakmıyor çok güzel ilgileniyor ve ayrıca ebe hemşirelerde öyle doğum odasını dalan gezdirdiler rahatlatmak amacıyla tertemiz hastane şuan 36+2 yim heyecanla bebişimi bekliyorum