Smge92 evet normalmiş, hatta hareket hissedenler bile var ben daha hissedemedim. Oysa 50 kiloyum zayıfım ama tık yok. Bu cumartesi randevum var bebeği görmek için sabırsızlanıyorum umarım büyümüştür iyice. Ben lierac çatlak jeli kullanıyorum, doğal yağlar koruyucu bariyer görevi görür cilt üstünde ama bu tarz kremler çatlak oluşmaması için aktif içerikler içeriyor. Annem de çok çatlak vardı bende olmasın diye elimden geleni yapacağım olursa genetik suçlu olsun 😂 Senin cinsiyet belli mi 😊