whitee00 Sena8 Muratpaşa belediyesinin komşu kartına muayenede %15 doğumda %10 indirim yapılıyor. Muratpaşada ikamet ediyorsanız ya da orada ikamet edeb bir tanıdığınızdan rica ederseniz belediyenin internet sitesinden kolayca başvuruluyor. Kart numarası ile indirim gerçekleşiyor. %10 da az bir şey şey değil aslında 40bin olsa 36bin ödemiş oluyorsunuz
Sinem2019 Sanki 40 bin falan duydum yeni eski dr müjde hanımdı ne yazık ki ücretlerden dolayı şehir hast başladım orda doğum yapcam
Sena8 Senayunal dün gittim muayene oldum. Muayene ücretinde kamu personeline sanırım bazı kurumlara %10 indirim var. Dogum da 40 binden 36 bin dediler normal dogum için . Muayene de aynı şekilde %10 indirim uygulandı . 2100 tl ye Muayene oldum
Senayunal Sena8 adınıza sevindim benim 1ayım var daha 40 bin demişti bundan 10 ay önce ölü doğum yapmıştım 25 binden 22500 düşmüşlerdi doğum zamanı tekrar konuşulur diye düşünüyorum
Sena8 Senayunal başınız sagolsun. İnşllah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız. Suan da doktorunuz kim ?
Sena8 Senayunal temmuzda zaman gelmiş , Aralık ayına kadar ekstra bi zam yok dediler . Benim de dogumum normal giderse eylülde olacak
Senayunal Sena8 Allah razı olsun Ertuğrul akdaş doktorum amin cümlemiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah
Momofbabygirl whitee00 Merhaba, acaba bu kartin direk adimiza cikmasi gibi bir sart var mi, yoksa hali hazirda olan birisinin kart numarasindan faydalanabilir miyiz? Hastanede indirim olmasi icin sadece kart numarasi yeterli midir
whitee00 Momofbabygirl Adınıza olma zorunluluğu yok orada yaşayan bir tandığınızın adına da olabilir. Kart numarası yeterli oluyor isim sormuyorlar bile
sevgidolubiranne whitee00 Başvuruyu yaptım turunç masadan işleme alındı , hastaneye gittiğimiz de ne diyoruz tam olarak kartı mı veriyoruz bide bakiye mi yüklemek gerekiyor ? Yoksa sadece gratis kart gibi mi kart numarası mı yeterli
whitee00 sevgidolubiranne Evet çevreci komşu kart. Kart gelince üzerinde aynı kredi kartı numarası gibi bir numara oluyor o numarayı veznede giriş yaptırırken görevliye söylüyorsunuz komşu kartım var diye. Herhangi bir bakiye yüklemenize gerek yok. Kartınızın yanınızda olmasına bile gerek yok, üzerindeki numara yeterli