Merhaba 6 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum aradan 20 gün geçti adetim gelmedi henüz, eşimle 1-2 defa beraberlik yaşadık bu süre zarfında, ve bugün öylesine evde ovulasyon testi yaptım ikiside pik bugün gebelik testi yaptım çok ince belirsiz bir çizgi var resimde gözükmüyor atmadım o yüzden böyle bir şey mümkün olabilir mi hemen hamile kalınır mı ?