Kızlar merhaba 21 Temmuz da gebeliğimi öğrendim 24 Temmuz da kontrole gittim ancak küçük olduğu için keseyi görememiştik cumartesi günü kese için kontrolüm vardı ancak cuma günü kahverengi leke gelmeye başladı acilen doktoruma gittik keseyi ve bebeği gördük ancak doktorum Progestan verdi yatmamı ağır iş yapmamamı söyledi ve pazar gününe kadar lekelenmem devam etti birden lavaboya girdiğim de pıhtılı kan boşaldı sonra acile gittim alttan muayene ile bebeğin kalp atışını gördüm henüz duyulmadığı için sadece gördüm ve o kanamadan beridir sadece kahverengi lekelenmem oluyor progestana devam ediyorum dün de kendi doktoruma muayene olmak istedim dün kendi doktorum da kalp atışını gördü ama hiçbir iş yapmamamı lavabo ve yemek harici ayağa kalkmamamı söyledi lekelenmem devam ediyor ne zamana kadar sürecek bilgisi olan var mı ilk gebeliğim bir öncekini de düşük yaptım 1 sene sonra oldu bu gebeliğim birşey olacak diye çok korkuyorum