Merhabalar kamuda çalışıyorum iş yerim 37.haftada zorunlu çalışamaz raporu vermem gerektiğini belirtiyor fakat doktorum da böyle bir belgeyi hiç düzenlemediğini sistemde otomatik çalışamaza döndüğünü söylüyor. Gördüğüm kadarıyla çok tartışmalı bir konu her yerde farklı uygulamalar var. 37 de çalışamaz alanlar ellerinde varsa bir örneğini atabilirler mi acaba? Tamamen çıkmaza girdim işin kötüsü 37 de öylece çıktım geldim şimdi 40 haftalık gebeyim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.