Kuzeyinannesiiii Srfn11 en guzeli ama yiyincede cocugun hareketlerini cok iguzel hissediyorsun tekmeleri falan
Mayasey 75 lik şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık 76, 1. Saat 120, 2. Saat 82 çıktı. Yani siz tatlı yediniz diye ertesi gün şekeriniz yüksek çıkmaz endişe etmeyin. 1.saat 120 olan şeker demek ki max 2 saatte sıfırlanır. Ki ben de tatlı tüketen biriyim, olay tatlı yemek değil. Gebelikte şeker yükselir doğal olarak, doktorlar bunu öğrenmeye çalışır. Bazılarının suyu azalıyor şekerden dolayı. Dikkat etmek lazım bünyede varsa
istkizannesi Rnhndkzn ben yaptırmadım. Kendimi dinledim belirtilerin hiçbiri yok çok şükür. Dudak kuruması,aşırı susama vs. İdrara sık gidiyorum ama o zaten normal gebelik belirtisi mesaneye baskı yapıyor. Hiç de pişman değilim.
Kuzeyinannesiiii istkizannesi evet haklisin canim bazilari olur diyor bazilari olmaz diyor insan isin icinden cikamiyor
Nerm7n Rnhndkzn Ben yaptırmadım canım 29 haftalık oldum Aşırı yağlı yemeklerden hamur işinden abur cuburdan uzak durdun mu yeterlidir.
Guzel_ailem Guzel_ailem nanae dedi seker yüklemesi yapalım gittim kantinden limonlu aromalı glıkoz aldım sekerden şerbetten daha tatlı dilime sürdüm midem ağzıma geldi