Onurbanuu BerilTalay magnorm kullanıyorum ama sureklı ıcmeyın dıyolar magnezyum burda okumustum rahımmı yumusatıyo dıye
Katya1 BerilTalay Efermag kullanıyorum ve mümkün oldukça hergün sade soda içmeye çalışıyorum kramplarıma iyi geliyo🌸
Cans__ BerilTalay vitafenix magna p kapsül olanı kullandım devletin verdiği malesef kesmedi hiç bu 1-2 haftada bütün kramplarımı kesti. 36+4 haftalığız şu anda 20li haftalarda kramptan duramıyordum o devletin verdiklerini kullanıp yattığım halde
papatyakokulugece Onurbanuu 32. Haftaya kadar sürekli içiliyor sonra doktor gerekli görürse devam ediliyor @BerilTalay
hemsireblog1 Onurbanuu magnezyum rahimi mi yumuşatıyormuş, 35 haftadayım hala daha kullan diyorlar. Aksine sancıyı hissettirmeme durumumdan dolayı kullanmayın diyen doktorlar var son dönemlerde
Talentedmom BerilTalay Doktorum önce magneral vermişti ağrılarıma iyi gelmedi sonra CNV verdi o çok iyi geldi
Merveofs BerilTalay maden suyu sade tabi aromalı değil, her gün bir tane ağrı ve kasılmaları rahatlatıyor
Parinas papatyakokulugece 32ye kadar olmasının sebebi ne acaba. Rutin mi bu şekilde oluyor. Bende 36 oldum hala kullanıyorum doktor da bırak demedi. Ama kuzenim bırakmam lazım kasılman başlamaz yoksa diyor. Sizde o sebeple mi dediniz
papatyakokulugece Parinas doktor zaten söylüyor bırak diye demediyse içebilirsiniz bişey olmaz kuzenine değil doktora sorarak bırak
cansuuu__ Benim doktorum krampların magnezyum eksikliği yüzünden değil de kalsiyum eksikliğinden olduğunu söyledi her gün süt yoğurt yememi bir de kalsiyum takviyesi verdi