seda_ay Kızlar 20+4 üm sağlık ocağı çağırdı beni gebelik izlem zamanı geldi diye neler yapicak bilen varmi
visnelicheescake seda_ay Vallahi canım ben şöyle söyleyeyim 3 yaşında bir kızım var taş çatlasın sağlık ocağı kontrollerine bir iki defa belki gitmişimdir Yani kendi doktorum gerekli kontrolleri yaptığı için ben genelde hiç gitmedim o yüzden ne yapıldığını pek bilmiyorum üstte kalsın 🩷
Katya1 seda_ay tetenoz aşısı varsa onu yapıyorlar istersen tabi , kilona tansiyona ve kullandığın ilaçlar varsa not ediyorlar, bide bebeğin kalp atısına bakıyorlar dün gittim ilacımı yazdırmaya izlenimim var dediler bunları yaptı hemşire 🌸
Talentedmom seda_ay kilo ölçülüyor Tansiyona bakılıyor kalp atışı dinleniyor şikayetin var mı nasıl geçiyor siye soruyorlar
nesekardg Rutin kan idrar tahlili alıyorlar kilonu tartıp yazıyorlar bir şey yapmıyorlar toplam 4 izlem oluyor diye biliyorum
xesra-0911 seda_ay rutin kontroller canım boy kilo tansiyon ilaç takibi 20. Haftada genelde tetenoz aşısa da yapılıyor 2 doz seklinde genel bilgi veriyor işte doğumdan sonra da bebek aşıları için felan çağırıyorlar
Nur124 seda_ay kan veriyorsunuz idrar veriyorsunuz tansiyon bakılıyor bebek kalp atışları dinleniyor bildiğim bunlar canım 🌸
Morrinah seda_ay aşı için gittim iki kere birde daha başlarında hangi ilacı kullanıyorum tansiyonuma falan bakıldı
Anneoldum2 seda_ay kayıt yoksa kayıt yapar kilonu tansiyonu ölçer küçük kalp dinleme cihazı oluyor 17 haftadan sonra dinlenebiliyor onunla bebeğin kalbini dinler kan tahlli alır bana böyle yapıyorlar