Semas iki isim ve çok değişik, en değişik isim benim olacak durumu var son dönemde. İki isim sınavlarda, banka kartlarında, resmi işlemlerde cok sorun çıkarıyor halbuki. Bu yılların isim modası da böyle herhalde :) telaffuz edemediğim nice isim görüyorum ki nispeten daha uyanık olan bizler böyleysek annelerimiz babalarımız nasıl seslenecek merak ediyorum.
Benim kızım olacak; zarif, çok olağanüstü olmayan, söylenişi kolay bir isim arayışındayım ben. nihayetinde sultan doğurmuyorum 😂