Prensesdiana 37 haftalık hamileyim karnımın üst orta tarafında mi ağrı var Dr sordum tahlil yaptılar bir şey çıkmadı bu haftalarda bunu yaşayan var mı
Prensesdiana @diyetisyen1anne reflü var genelde ama bu ağrıyan yer midem değil karnımın ortasında ve üst tarafında bi ağrı