Hsnanr Sevgili annişler kararsızlık noktam şuan 3 isimden siz olsanız hangısı daha iyi çekici ve söylemesi hoş değişik ? Gökalp ? Gökay ? Eymen Adnan da ekleyelım ?
Hsnanr Weewe ay çok sevındım buna gökaydan yanayım 😍 Gökalp bilindik ama bu değişik geliyor daha fazla kuşağa hoş
Hsnanr Huzur20 çok kullanılıyor dıye ıstemıyorum artık her yerde bi eymen ismi ağızlarda normalde bende ıstıyorum ismi sevıyordum
Mimnak Hsnanr ay lütfen artık eymen olmasın eymenler asafkar artık yetr dedirtti bu çocuklar aynı yul okula başlayınca aynı sınıfta en az 3 eymen olacak herhalde 😂 gökalp de çok güzel
Minnosizmmm Hsnanr eymen bana sanki çizgi film ismi gibi geliyor batman süpermen falan gibi 😊 gökalp güzel ama 💗 sağlıkla doğsun bu arada