Letu kullanımı sonunda solda 2 adet 20 mm yumurta oluştu. Çatlatma iğnesi vuruldum 2 tane pregnyl. 14. Günüm bugun. Kasıklarımda ağrı var ve gögüslerde aşırı hassasiyet. Sizce ne zaman test yapmalıyım net sonuç için ? Beklenen bi adet tarihim yok pcos olduğu için ne zaman olurum bilmiyorum geçen ay da tedavi gördüm diye 12 sinde olmuştum. Birde benimle aynı süreçten geçen hanımlara sormak istiyorum sizde ne gibi belirtiler vardı en erken belirtiniz ne oldu