5 altı hamilelik değeri olarak kabul edilmiyor ama sonuçta bir yükseliş değeri varr , yani iki gün sonra tekrarlamanızda fayda varr, artış varsa daha net belli olur. Geç döllenme denilen bir olay var, bende ilk oğlumu öğrenirken 2 gibi bir değer vardı önemsememiştim hamilelik değilim sanmıştım birkaç hafta sonra bi bakarımki o değer Binlere çıkmış. 7 sene önceydi bu dediğim:) Hayırlısı olur inşallah sizin içinde🙂