Buseeeee66 Deletedmom_297 senin gebelikte de baya belliymiş çizgi benimki çoook silik hayta kuruma çizgisi bile olabilir o yüzden biraz daha bekliycem 🥹
Deletedmom_297 bakın ben normal testle gördüm çift çizgiyi birde ovülasyonla denedim oda çift çizgi verdi üsteki hcg yazanlar gebelik alttaki lh yazan ovülasyon
Buseeeee66 ftmazybk1 adete kaç gün kala ve nasıl renkte öğrendin peki ? Ve gebelik testinde silik miydi belirgin miydi canım
Kubusnnn Buseeeee66 bende koyu çıktı hemen test yaptım pozitif diğer gün kanda da çıktı ama şu an kimyasal veya dış gebelik şüphem var hala koyu çıkıyor beta olduğu için kanımda daha bugün baktım kop koyuydu inşallah bebiişin vardır
Deletedmom_297 Buseeeee66 çizgi çıkmadan 1 gün önce yaptıklarımda hiç çizgi yoktu birden oldu bende ovülasyonlada denemek istedim