12+5 hamileyim ama aşırı iştahdizliğim var özellikle akşamları çok birşey yiyemiyorum 1 kadr yoğurt 1 bardak süt öğlende sadece çorba aç kaldığım içinde mide bulantım oluyor yemek yerken kendimi zorlarsam yediğim şeyide kusuyorum çok korkuyorum bebek beslenemezse diye yaşan oldu mu bu durumu ne gibi sorunlarla karşılaştı ne zaman geçti bir sıkıntı yaşadı mı bilgilendirirseniz sevinirim