Kızım 2.5 yaşında oda sezaryen olmuştu ama bu kadar değildi sanki ağrım yanmam😢 bu kezde spinal oldum şükür ameliyat anım daha iyi geçti ilkine göre daha rahattım odaya geldiğimde karın içi ağrım vardı bir süre sonra ağrı kesici yaptılar bir nebze rahatladım😢 6 saat sonra yürüdüm yine çok zorlanmadım şükür ama sonra bastırmaya geldiler hastaneyi ayağa kaldırmışım bağırmaktan ağrı kesici saatleri yaklaştığında ağrım yanmamda artıyor ona rağmen yürüyorum yavaş yavaş🙏🤲🏻 ne zaman geçecek bu ağrı ya ilk spinal sonrası daha az ağrılıydım sanki bu kez kordonlarda bağlandı ama onun ekstra etkisi varmı acaba ağrıda doktorum yok dedi ama