Seda0028 Kızlar merhaba bişey sorcam 25+1im alt bölgemde bacak bacak üstüne atarken yada ayağımla halıyı düzeltirken ağrı oluyor yürürken falan bişeyim yok bazen yatakta dönerken oluyo sizce neden olur normal mi? Kontrolüme bi hafta var daha lütfen cevap verin
Ezgimstf Seda0028 normal canım rahim kendini yavaş yavaş Doğuma hazırlıyor ilerleyen zamanlarda daha çok olacak
MasaaL Seda0028 Canım o Çatı ağrısı hep olacak malesef. Bol bol yürüyüş yap. Bacak bacak üstüne de atma ☺️