hellgirls27 Regl 5.gün gecikme 4300 lerde normal bir değermi fazla mı yoksa korkuyorum dış gebelik vs diyorlar fazla olunca bilen biri yazarsa çok sevinirim 🙏🙏
mellly hellgirls27 benimde 6 gün gecikmede 4200 çıkmıştı keseyi görmüştük bence değeriniz normal hayırlı olsun🌸
Dry94_ hellgirls27 gayet güzel bence keseyi bile görürsünüz. Bende adetime 2 gün kala 3binle öğrendim aynı gün kese göründü sizde görürsünüz❤️
minikbaby20 hellgirls27 bu değer önemli değil önemli olan nasıl artış gösterdiği 2 gün de iki katı artması beklenir yani şuan değer 100 de olsa 10000 de olsa bir şey diyemeyiz