Selam kızlar. Dün tetanoz,difteri, boğmaca aşısı vurundum. Eve geldim bir kaç saat akşam yemeğinden sonra afedersiniz çok kötü sapsarı acı su şeklinde istifra ettim. Acaba aşının yan etkisi mi, bebeğe birşey olmuş mudur diye kafama acayip takılıyor. Doktora da daha 2 hafta var. Böyle birşey yaşayan var mı?