Visneli1so-s bence çok şapka almanıza gerek yok bizimde doğum eylülde, uzun kollu zıbın hiç almadım aldıklarımı yazayım fikir olur hatta
0-1 ay için 3-4 tane sıfır kol zıbın 5 tulum 2 tane de alt üst takım aldım yenidoğan hemen büyüyor diyorlar yıkaya yıkaya bunları kullanırız ilk ay, 1-3 ay içinde 7-8 yine sıfır kol zıbın 5 pijama altı 5-6 tane tulum aldım, şapka 4 tane aldım şapkanın kirlenmesi çok nadir olur zaten kullanılır öyle ağız mendili en az 25 tane aldım, 3 müslin örtüsü 1 penye örtüsü 1 tane de kalın battaniyesi var onlar kişiye kalmış tabi, kendizi strese sokmayın yine elinizde bi kaç parça bişey olsun yetmediği yerde hemen sipariş verirsiniz 1 günde geliyor zaten yada çıkar alırsınız yıkarsınız ertesi güne hazır hemen