Bebekannebebek Merhaba 3 gündür kahverengi akıntım var doktoruma sordum normal olduğunu söyledi progestan kullanıyorum ek olarak adalat bu zamanda yaşayan var mı acaba
seymaseda Bebekannebebek Doktorunuz normal dediyse öyledir ama için rahat etsin dersen bi git yinede . Benim 29.haftada hafif kanama oldu o günde muanem vardı hemen gittik yatış tedavi verdi bidahada olmadı şükür şuan 35 haftalığız