Sabah uyandım çamaşırımda hafiften su farkettim . Sonra az miktarda tekrar geldi. Doktoruma yazdim tekrar ederse gelip muayene olmamı söyledi. O sıra da kızım uyandı bende onunla birlikte uyudum . Uyandığımda yine az mikareda su geldiğini farkettim doktorumu aradim çantanı alıp gel dedi. Kahvaltımı yaptım , duşumu aldım öğlen 1 gibi haftaneye gittik. 1 bucuga doğru muayene oldum ebe suyum geldiğini söyledi yatısım yapıldı. Suyumu patlattı ve doğumu başlattı. 4 cm açılma olduğunu söyledi. Saat 2 geçiyodu suni sancı vermeye başladı. 3 bucuga doğru 7 cm açılma olduğunu söyledi doğumhaneye aldı. Burda herşey başladi. Arada muayene ediyo, kalan suyumu boşaltıyo. 9 cm açılmam oldu ve artık güçlü ikinmalar , bagirmalar basladi :) 4 buçukta bebeğimi kucağıma aldım çok şükür. Herkese kolay doğum diliyorum 🤲